Életem az önismeret és a nárcizmus szemszögéből

Normálisvagyok

Normálisvagyok

Reggeli üzenet

2022. december 13. - Ap-cukk

Ma, 2022.12.12-én kicsit később keltem, végre aludtam 7 órát, s csak 2szer ébredtem fel. Ránéztem a telefonomra, üzenet várt F-től, aki a másik szobában aludt. Este 23:18kor írta:

"C, holnap reggel el kéne vinni Annamáriához, ez egyre rosszabb, meg tudod oldani a kutyákat?"

Este 11 után aludtam el, nem hallottam a másik szobából se köhögést, se semmit. Amikor lementem a nappaliba, még fényt se láttam kiszűrődni a szoba ajtaja alatt. 

Miután felkeltem, fél 8 körül lementem a kutyákkal a konyhába. F lépteit hallottam magam mögött, ő is lejött. Se köszönés, semmi, csak a kutyákat simizte. Én köszöntem rá,  mondtam hogy jól néz ki. Nem szóltam az smsről. "Jól vagyok már. De az este olyan rosszul voltam, írtam neked, hogy reggel elkéne vinni orvoshoz. 37,4 volt a lázam."...

Nem szóltam semmit, hogy a 37,4 nem láz, mert tudtam, hiába, illetve csak megsértődne, hogy nem ajnározom, hogy szegény milyen nagyon beteg...

Teakészítés, addig ő ül az étkezőasztalnál és nem szól semmit. 

Evés közben, miután nem hozta le a teflonját, odaadtam (volna) az enyémet, hogy hívja fel a háziorvost, elmúlt 8 óra. Majd fent felhívja. OK. 

Reggeli után összeszedtem magam, s indulófélben a kutyákkal, hallottam, hogy a háziorvossal beszél... Majd legyek szíves váltsam ki a gyógyszerét. 

A Szigetről visszafelé jutott eszembe, hogy az Auchanban is van patika, egyszerűbb ha arra megyek, ott váltom ki a gyógyszert, mint rohangálok: kutyákat lepakolni, átöltözni, patika, gyógyszert visszavinni Fnek, aztán mehetek boltba, stb. Logisztika. 

Mindeközben azon gondolkodom, hogy egy felnőtt embert miért is kellene egy kis megfázással orvoshoz vinni, hisz el tud menni saját maga is. Egy hónapja nekem is fejt a torkom, tudta, mégsem foglalkozott vele. Egy nézeteltérés miatt bevágta a durcát. Igaz, nem voltam lázas, csak nem volt jó a közérzetem, de eszébe se jutott, hogy felhívjon, hogy vagyok. Lent volt Szgyhegyen.

Hát, ennyit a szerepről és a gondoskodásról. 

Szóval lelogisztikáztam a gyógyszert, aztán a vásárlást, mindent. A délután folyamán még csirkemellet is sütöttem, az volt a késői ebéd a tegnapelőtt készült gránátalmás, korianderes céklasalátával. Evés közben is azon gondolkoztam, hogy milyen hideg ez a kapcsolat. Játszma. 

Este elmentem úszni. Nem ment túl fényesen, kevés volt a levegő, de végigcsináltam. Muszáj. Elkezdett szúrni a lábam, a combtőben, a lágyék részen. Aggódom. Nem örülök, hogy januártól mégsem mehetünk a felnőttoktatással a MOM sportba. Kereshetek másik uszodát, hogy ne maradjon ki több hónap úszás nélkül. Nem szeretnék még se térd- , se csípőprotézist. A térdem mostanában egészen jó, a csípőm viszont aggaszt. A már majdnem egyheti kihúzható kanapén alvás se tesz neki jót. "poénból" mondtam F-nek, hogy cserélhetnénk egy kicsit, ha már ő úgyis unja, hogy a franciaágyhoz van "kötve", a nyár nagy részét is ott töltötte, de ezt nem hallja meg. 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://normalisvagyok.blog.hu/api/trackback/id/tr1818000642

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása